Federale Verzekering opent 'kantoor van de toekomst' in Ukkel
Federale Verzekering opent een ‘kantoor van de toekomst’ in Ukkel. Het nieuwe kantoorconcept heeft een functionele inrichting en een warme uitstraling. Via digitale hulpmiddelen wordt sterk ingezet op de interactie met klanten. Door de kracht van het persoonlijke contact te verrijken met een digitale beleving, wil Federale Verzekering een nog betere service bieden.
De nieuwe vestiging geeft aan in welke richting Federale Verzekering zijn kantorennet ziet evolueren. “Met dit nieuwe kantoor, met veel ruimte en licht, willen we dichter bij onze klanten staan. Digitale kanalen en online diensten winnen aan belang, maar wij blijven ook inzetten op persoonlijk contact met onze klanten. Op deze manier combineren we de voordelen die digitale tools bieden met de kracht van de service en het persoonlijke contact met onze medewerkers ter plaatse”, zegt Jean-Marie Bollen, Managing Director & Chief Commercial Officer bij Federale Verzekering.
Zowel buiten als in het kantoor krijgt de klant informatie via digitale schermen. Het kantoor zelf combineert frisse moderniteit met een warme uitstraling, waarbij men informatie kan opzoeken via de digitale hub.
Zowel buiten als in het kantoor krijgt de klant informatie via digitale schermen. Het kantoor zelf combineert frisse moderniteit met een warme uitstraling, waarbij men informatie kan opzoeken via de digitale hub.
Tijdens het gesprek met de kantoorhouder wordt een interactief aanraakscherm gebruikt. Zo kunnen de producten en diensten visueel worden voorgesteld, waarbij het scherm het gesprek ondersteund door simulaties, presentaties, documenten en video’s weer te geven. De informatie die daarbij aan bod komt, wordt daarna via e-mail naar de klant gestuurd.
Federale Verzekering werd in 1911 opgericht door een groep aannemers. Nog altijd behoort de bouwsector in België tot één van haar belangrijkste doelgroepen.