Als abonnee heb je toegang tot alle artikels op BOUWKRONIEK.be

Bedrijfsnieuws

Nieuwe Renson Service Partners

Met het Service Partner-label bouwt Renson verder aan een netwerk voor kwalitatieve en professionele service op hun screens. Het kwaliteitslabel staat garant voor doorgedreven expertise en een vakkundige aanpak. In 2022 kreeg Lecot als eerste bedrijf dit label. Met Fernand Georges en Santens komen er nu in één klap twee nieuwe Service Partners bij.

BKBC - 2024-09-10T145341.878
Renson

Het Renson Service Partner-label beantwoordt een dubbele vraag uit de sector. Enerzijds zoekt de professionele klant ondersteuning vanuit de sector voor service van doekzonwering. Anderzijds wil de eindgebruiker zorgeloos genieten van zijn Renson-product, onder meer dankzij de garantie op vakkundige nazorg. Naast het gebruik van hoogkwalitatieve Renson-producten staat het Service Partner-label voor ervaring, knowhow en vakmanschap in na-service en onderhoud.

De introductie van het Renson Service Partner-label bij Lecot, in 2022, werd positief onthaald door de sector. “We zijn dan ook blij dat we twee extra Service Partners kunnen toevoegen aan ons netwerk”, zegt Dieter Bodvin, Head of Services bij Renson. “Om dit label te verdienen, vragen we veel van hen, omdat we voor onze professionele en particuliere klanten het beste willen. Santens en Fernand Georges beschikken over de nodige expertise en professionaliteit om ons merk te vertegenwoordigen, ook na verkoop en plaatsing van de screens.” 

Nieuwsbrief

Wens je op de hoogte te blijven van inzichten, projecten, trends en evoluties in de bouwsector? Schrijf je nu in blijf up-to-date!

Bouwprojecten