Nieuwe Renson Service Partners
Met het Service Partner-label bouwt Renson verder aan een netwerk voor kwalitatieve en professionele service op hun screens. Het kwaliteitslabel staat garant voor doorgedreven expertise en een vakkundige aanpak. In 2022 kreeg Lecot als eerste bedrijf dit label. Met Fernand Georges en Santens komen er nu in één klap twee nieuwe Service Partners bij.
Het Renson
Service Partner-label beantwoordt een dubbele vraag uit de sector. Enerzijds
zoekt de professionele klant ondersteuning vanuit de sector voor service van
doekzonwering. Anderzijds wil de eindgebruiker zorgeloos genieten van zijn
Renson-product, onder meer dankzij de garantie op vakkundige nazorg. Naast het
gebruik van hoogkwalitatieve Renson-producten staat het Service Partner-label
voor ervaring, knowhow en vakmanschap in na-service en onderhoud.
De
introductie van het Renson Service Partner-label bij Lecot, in 2022, werd
positief onthaald door de sector. “We zijn dan ook blij dat we twee extra
Service Partners kunnen toevoegen aan ons netwerk”, zegt Dieter Bodvin, Head of
Services bij Renson. “Om dit label te verdienen, vragen we veel van hen, omdat
we voor onze professionele en particuliere klanten het beste willen. Santens en
Fernand Georges beschikken over de nodige expertise en professionaliteit om ons
merk te vertegenwoordigen, ook na verkoop en plaatsing van de screens.”